مصاحبه با tamas medve

با تاماس مدوه یکی از کاربران فعال Evermotion و سی جی ارتیست های با استعداد فعلی که در استدیو MIR کار میکند مصاحبه کرده ایم.

-سلام تاماس: تو درست را در مدرسه ی هنرهای زیبا تموم کردی ،جایی که در اون سفالگری را یاد گرفتی و معماری خوندی. میتونی بگی چه اتفاقاتی افتاد که رشته هنرهای سه بعدی را انتخاب کردی؟
سلام دوستان قبل از هرچیز باید از evermotion تشکر کنم چون به من فرصت داد تا بتونم خودم و برخی از کارهایم را معرفی کنم و ارائه بدهم.من با ۳d تقریبا دیر اشنا شدم ، وقتی ۱۹ ساله بودم.یکی از دوستان خوب دبیرستانم ۳dmax 2009 را به من نشان داد و بعد از آن شروع به یادگیری آن کردم.

در ابتدا تنها یک ابزار کمکی بود برای ارائه های دانشگاهم. به یاد می اورم که ابتدا الگوهای معماریم را فقط با باکس میساختم و اصلا نمدونستم که چیزی به اسم vray هم وجود دارد.حتی نمیتونید کارهای من را تصور کنید ،خیلی بد بود.بعد با evermotion و world3d اشنا شدم و اون دقیقا جایی بود که همه چیز تغییر کرد.

فهمیدم که max و vray مکمل قوی در کنار هم هستند و من فقط میخواستم مثل بقیه افراد این حوزه فقط تصویر سازی کنم. من خودم شخصا شروع به یادگیری ۳d کردم ، ساعت ها و شب های زیادی را صرف گشتن به دنبال اموزش در اینترنت کردم و بعد از یک مدت کوتاه عاشقش شدم…!

 

مصاحبه با تاماس مدوه
– شما اهل مجارستان هستید و قبلا در لندن و نروژ هم کار کرده اید.فکر میکنید یک طراح ۳dلازم است که مهاجرت کند و کارش را عوض کند تا بتوان ان را ارتقا بدهد؟
رفتن به لندن یکی از مهمترین مراحل در تمام زندگی من بوده است و اگر ان کار را نمیکردم نمیتوانستم در جایگاهی که الان در نروژ دارم را داشته باشم.

فکر میکنم این یکی از مهمترین بخش های کار ماست که ببینیم و چیزهای مختلف را تجربه کنیم ،یکی از بهترین راه ها هم زمانی است که از طریق همکارانتون یاد میگیرید ، بنابراین جواب من به سوال شما بله است.

 

مصاحبه با تاماس مدوه

– کارهای شما خیلی متغیر هستند و حال و هوای خاص خود را دارند ؛ منبع اصلی که به شما در طراحی و خلق این کارها الهام میبخشد چیست؟
همکاران من در دفتر کاریم بسیار به من انگیزه میدهند.اما وقتی پروژه های شخصی را شروع میکنم به طور کلی از فیلم ها و مفهوم کلی دنیای هنر الهام میگیرم .

من عاشق دنبال تصویرهای دو بعدی گشتن در اینترنت هستم و سعی میکنم سبک خودم را پیدا کنم.از ابزارها و چیزهایی که اون طراح ها در کارهاشون استفاده میکنند در کارهای خودم استفاده میکنم،مثل افکت های محیط،مه ، یا فقط اضافه کردن فضای داستانی ان تصویر به کار.
مصاحبه با تاماس مدوه

– شما طراح کار برنده مسابقه ۳dmax-vray و فوتوشاپ سال قبل ما بودید. این ها همان نرم افزارهای اصلی هستن که استفاده میکنید ؟ایا ابزارهای دیگری در کارهای روزانتون استفاده میکنید؟
بله این نرم افزارهای اصلی هست که برای کارهایی که در خانه یا استدیو انجام میدهم استفاده میکنم

 


– در اخر لطفا یک توصیه به طراح های جوان حوزه ۳d که تازه شروع کردن بکنید.اگر ممکن هست روشتون را با ما به اشتراک بگذارید ؟
فکر میکنم مهمترین چیز برای موفق شدن در حوزه ۳d تلاش و عشق هست. اگر این دو مورد را داشته باشید میتوانید هرچیزی را که میخواهید با تلاش و کار زیاد بدست بیاورید..آغوشتان را برای یادگرفتن چیزهای جدید بازکنید و اگر فرصت کارکردن در استدیوهای خارج از کشور را دارید به هیچ وجه تعلل نکنید.

منبع : www.evermotion.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.