مصاحبه با grant warwick

یک نام شاخص در صنعت سی جی و یک معلم با انگیزه درباره کلاسهایش ،عشق و نفرتش از ۳dmax , vray بعد از ۱۰ سال تجربه کارصحبت میکند.
گرنت وارویک (grant warwick) هنرمند اهل سیدنی استرالیا است . او که در دبیرستان تجربه کار با نرم افزارهای ۳d را کسب کرده بود بعد از کار در چند شرکت طراحی در استرالیا ،استعدادش را کشف کرد و به سرعت تمام تمرکزش را بر روی ۳d گذاشت.او بعد از تجربه کار در چند شرکت تصمیم گرفت که تجارت خود را راه اندازی کند و با همین ایده کلاس های مجازی mastering cgi را راه اندازی کرد.
او در پاسخ به اورموشن در مورد نحوه کار و دریافت پروژه هایش گفت :
تمام تمرکز من برروی مدرسه آنلاین mastering cgi است . کاری که قبلا به صورت نیمه وقت انجام میشد اما حالا به یک کار تمام وقت تبدیل شده است و هر روز درحال رشد است.هدف من اموزش به ۵۰۰۰ هنرجو است. او درمورد اموزش هایش گفت:اموزش های او خاص هستند و او هیچ چیز را در این دوره پنهان نمیکند و همه چیزهایی که میداند را اموزش میدهد. درحال حاضر دو دوره mastering vray و hard surface در سایت او قابل ثبت نام است.
در ادامه در پاسخ به این سوال که بخش های مورد علاقه و خسته کننده کارش کدام است گفت :
هیچ وقت به این موضوع فکر نکرده ام ،من از آموزش cg لذت میبرم و زمانی که تمرین های هنرجویان را دریافت میکنم احساس خوبی به دست می اورم،بعضی از انها گاهی کارهای شگفت انگیزی میکنند و این باعث انگیزه بیشتری برای من میشود،بزرگترین چالش من در این کار اموزش همه چیزهایی هست که میدانم و میخواهم ان را به گونه ای به دانش اموزان منتقل کنم که قابل فهم باشد و انها راضی باشند. من راه حل اموزش پیشرفته cgi را کشف کرده ام و چیزهایی که دنبال میکنم انگیزه بیشتری برای ادامه مسیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.